Tittar på boken ibland

 I början av sommaren lånade jag en bunt böcker på biblioteket och jag läste alla utom en. När jag bara hade den boken kvar att läsa valde jag att låna en e-bok istället. Min tanke var att läsa boken efter e-boken men det blev inte av. Tiden gick och lånetiden var på väg att ta slut så jag lånade om boken. Nu har boken legat här hemma i flera månader och varje gång jag tar upp den tänker jag nej. Jag tror inte att boken är dålig för då hade jag inte lånat den från första början men det är något med den som inte säger Läs mig. Nu håller jag på och läser en e-bok igen men jag tror inte att jag kommer att ta itu med att läsa boken när jag har läst klart e-boken. Lånetiden är på väg att gå ut igen och låna om den kommer jag inte att göra så ska jag läsa den får jag allt göra det snart. Så konstigt bara med en bok som jag tyckte lät bra men som jag ändå aldrig tar itu med att läsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar