Hämnden är ljuv AB av Jonas Jonasson

 Ole Mbatian behövde aldrig fatta något beslut om sin karriär. Beslutet var redan taget när han föddes. Han skulle gå i sin far Doktor Ole Mbatians fotspår. Ole Mbatian fick också en son och han blev Ole Mbatian den yngre. Ingen av hans fruar gav honom en som istället trillade en son ner från himlen.

Victor har ett mål i sikte och har inga problem med att kämpa för det. Om han måste lura en äldre man och gifta sig med mannens dotter så får det bli så.

Jag valde den här boken för att jag ville läsa något roligt och jag blev inte besviken. Oväntade och underliga situationer. En massaj som slår en polis i huvudet med en kastklubba var förvånansvärt roligt. Det var många händelser som fick mig att skratta och jag gillade boken från första till sista sida.

Läsvärd. En bok som gav mig många skratt och som jag uppskattade mer än jag hade räknat med.

Hämnden är ljuv AB finns på Bokus och många andra butiker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar