Nu ser du mig av Sharon Bolton

Det enda som avslöjar att kvinnan lever är att hon står upp men hennes ögon är redan döda. Kvinnan pressar sig mot Lacey och de rasar ihop på marken. Lacey vet att hon måste kalla på hjälp så fort som möjligt om det ska finnas någon chans att rädda kvinnans liv. Polis och ambulans kommer till platsen men det är redan för sent för kvinnan. Lacey som är polis blir inblandad i fallet och mordet visar sig bara vara det första i en rad.

Efter att nu ha läst två böcker av Bolton kan jag bara konstatera att jag gillar hennes sätt att skriva. Det är lite oväntade vändningar i böckerna och jag sugs in i berättelserna. Det är intressanta karaktärer som jag ser fram emot att följa i den här bokserien.

Läsvärd
Nu ser du mig finns på Adlibris och Bokus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar