Ännu en bild på böcker

Det märks nog tydligt att jag är väldigt duktig på att hitta på rubriker😀.
Jag har fortfarande en bok kvar att läsa i min förra hög men den håller sambon på att läsa så den får vänta. Det kan kanske verka lite underligt att jag lånat Pastor Viveka och hundraårsjubileet med tanke på att jag inte var så imponerad av Pastor Viveka och tanterna. Att jag lånade boken har att göra med att jag kände för att läsa något lättsamt som inte är krävande.

Inga kelgrisar, inga styvbarn läste jag om hos Vargnatts bokhylla och blev då nyfiken på boken.

Helveteselden blev det för att jag gillar serien om Konrad Sejer.

Isabel Allende är en författare som jag tänkt att jag ska läsa något av, osäker på om jag har läst Andarnas hus eller inte. Eftersom jag är osäker på om jag läst den eller inte så fick det bli en annan bok och valet föll på Den japanske älskaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar