Några lästa böcker har det blivit

 Eftersom mitt minne är som ett såll så är det bäst att jag skriver upp vad jag har läst för då finns möjligheten att jag kollar här innan jag reserverar någon bok jag redan läst. Det jag har läst är 

Kvinnan utan hjärta av Lars Bill Lundholm. Den var läsvärd

Jag är döden av Chris Carter. Obehaglig och läsvärd som hans böcker brukar vara

Fyra årstider på Ivy Lane av Cathy Bramley. Charmig bok som kretsar kring personerna på en kolonilott. Läsvärd

Mördarens son av Joy Ellis. Den gillade jag verkligen och ser fram emot del två. Läsvärd

Dansa min docka av Anna Jansson. Som böcker av Anna Jansson brukar vara. Bra personporträtt och lagom spänning. Läsvärd

Plundringstider av Ewa Klingberg. Inte lika bra som en del av hennes andra böcker. Läsvärd med tvekan

Slukhål av Tove Alsterdal. Obehagligt med män som blir inspärrade i ödehus. Läsvärd

Nu har jag läst ytterligare en bok. Nästan hela läste jag men blev tvingad att ge upp när jag hade runt 50 sidor kvar för den var helt enkelt för usel. Jag vill inte skriva vad boken heter för den är egenutgiven och till viss del självbiografisk och jag misstänker att författaren skulle bli för knäckt av en sågning. Den var på riktigt så dålig. Många upprepningar och hopp i tiden vilket gör att man som läsare inte vet om det handlar om nutid, för fem år sedan, för tio år sedan eller för ett år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar