Jag vill se orden under inköp

Varje dag går jag in på bibliotekets sida och söker efter boken En ensam färd av Göran Redin. Någon dag hoppas jag att den ska dyka upp och att det står under inköp. Det är inte ofta som jag längtar efter att läsa någon speciell bok men jag har blivit väldigt förtjust i Redins serie om Lövberga. Jag har övervägt att kontakta förlaget och be om ett recensions ex så jag ska slippa vänta på boken men det känns lite för desperat. Jag har bett om recensions ex från Historiska media tidigare och bara blivit trevligt bemött och fått böckerna som jag har önskat så att jag drar mig för att be om boken har inget med förlaget att göra. Att lämna inköpsförslag till biblioteket drar jag mig lite för för det känns som om jag har gjort det så många gånger så det känns bättre om någon annan lämnar förslag. Jag får nog nästan börja fundera på om jag med åren har valt att ta mindre plats och hellre ta ett steg bakåt än framåt. Boken vill jag läsa oavsett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar