En bok i brevlådan

Nu visste jag om att den här boken var på väg till mig men det är alltid kul att hitta en bok i brevlådan. Det är inte så många förlag som jag fått någon recensionsbok från och det här är första gången som jag har fått en märkt bok. Min första reaktion blev att det var riktigt smart av förlaget och att det är något som alla borde göra. Jag skulle aldrig försöka sälja någon bok som jag har fått men det finns det kanske andra som skulle göra.

Böcker som jag har fått tidigare för att recensera bor nu i byhuset. Det finns ett par stora bokhyllor i byhuset och där lämnar folk i byn böcker som de inte längre vill ha. Med tanke på att vi som bor här har ett par mil till närmaste bibliotek så är det bra att det finns böcker att låna på närmare håll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar