Men va sjutton

Jag vill veta hur det kommer gå för Erik och Karin i serien om Lövberga. Del tre i serien har varit utlånad ett bra tag men lånetiden skulle gå ut 27 okt. Idag loggade jag in på bibliotekets sida för att se om den hade lämnats tillbaka än men icke istället så har lånetiden förlängts. Det är lite underligt för om boken är reserverad så ska lånetiden inte kunna förlängas. Jag får helt enkelt fortsätta vänta på Ett bräckligt liv. 
Jag hoppas i alla fall att den jäkeln som har boken ser till att lämna in ett inköpsförslag till biblioteket så att de köper in del fyra i serien. Nu hade jag kunnat lämna förslag på det men det kan ju vara roligt om någon annan än jag ger förslag till biblioteket... Jag får nästan lite dåligt samvete när jag kommer med för många inköpsförslag. Egentligen är det bara fånigt att jag känner så för biblioteket köper givetvis bara in böcker som de tycker verkar vara intressanta

2 kommentarer:

  1. .....eller när det är så långa väntetider på en bok så att man nästan hinner glömma bort att man står i kö på den....

    SvaraRadera